27 maja 2012

Co to za blog?

Witam.
Jak łatwo się domyślić, jestem Frightening - osoba nawiedzona, obdarzona ironicznym poczuciem humoru, a także zawzięta pisarka.
Już od dłuższego czasu piszę opowiadanie i postanowiłam je Wam pokazać.
A teraz... zademonstruję Wam zapowiedź. Mam nadzieję, że brzmi ona intrygująco i na moim blogu będą stale pojawiać się jacyś czytelnicy. Zapraszam!


Co byś zrobił, gdybyś miał wybór?
Pozwoliłbyś umrzeć ważnej dla Ciebie osobie na własnych oczach, czy wolałbyś wplątać się w morderczą grę, której stawką jest jej życie?
Czy byłbyś gotów poświęcić dla niej wszystko, co kochasz?
Czy potrafiłbyś, w trosce o przyszłość, zapomnieć o przeszłości?
Umiałbyś zaryzykować życie?
Czy postawiłbyś wszystko na jedną kartę?

Już w najbliższym czasie pojawi się prolog "Błękitnookiej"... Czekajcie ze zniecierpliwieniem.
I lepiej jeszcze raz zastanówcie się, czy chcecie być świadkami morderczej rozgrywki...

1 komentarz:

  1. Zapowiada się ciekawie . ;D
    Na pewno będę zaglądać . ;D
    Jkbc, ja to Zarry. <3 z zapytaj. ;D
    + zapraszam do mnie. ;D

    OdpowiedzUsuń

Zgadniesz? Nie. Nie łudź się. Zagadka pozostanie nierozwiązana.